empty

Doelstelling SGRS:

Als client van Sailbest betaald u de reissom vóór aanvang van uw reis. (Aanbetaling 10% van de totale reissom en uiterlijk 6 weken vóór vertrek het restant van 90%) Alle betalingen van de cliënten van Sailbest dienen uitsluitend overgemaakt te worden naar de rekening van de  SGRS, zowel aanbetaling als restant reissom.
Op de factuur / bevestiging van Sailbest staat uitsluitend de bankrekening van de SGRS vermeld.
De SGRS is volgens haar statuten gebonden om uitsluitend betalingen van cliënten van Sailbest, aan Sailbest te doen na de terugreis datum van de cliënten. Hiermee heeft u de hoogst mogelijke zekerheid dat uw reisgeld in veilige handen is.

Tevens heeft Sailbest aan de SGRS een bankgarantie afgeven voor de kosten, die noodzakelijk zijn bij repatriëring van cliënten bij onvermogen van Sailbest en/of de luchtvaartmaatschappij, waar Sailbest vliegreizen heeft ingekocht.

De Stichting heeft geen winst oogmerk en heeft uitsluitend tot taak de reisgelden zoals bovenomschreven te beheren.

Klik hier voor de Notariële akte: Stichting Garantie Reisgelden Sailbest.

Klik hier voor de Notariële akte: Overeenkomst tot afzondering van Reisgelden.